Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wat doe ik als ik een probleem heb tijdens mijn verblijf in de Ardennen?

Heb je een vraag, bezorgdheid of probleem tijdens je verblijf, bel dan de eigenaar om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Heb je een probleem of een vraag tijdens je verblijf, bel dan de eigenaar of je contactpersoon. Zij zullen je het snelst kunnen helpen. 

Als het probleem niet opgelost kan worden tijdens je verblijf, kan je binnen de 48u na je terugkomst een klachtenformulier invullen. Je dient daarop alle feitelijke informatie te vermelden: context, details, foto’s. 

Ik wil een klacht indienen

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : woensdag 25 december woensdag 01 january

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Van maandag tot donderdag:
9u – 17u
Op vrijdag: 9u – 19u
Op zaterdag: 10u – 16u
Op zondag: 10u – 13u

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.